Jag bloggar nu HÄR

Jag bloggar nu HÄR

21.53

 
Idag bestämde jag mig för att sluta blogga. Iallafall för ett tag. Jag har gett det så många chanser nu och jag känner hela tiden att jag inte har tiden eller lusten till det. Men, jag har skapat en blogg där jag kommer lägga upp bilder jag är nöjd med. Kanske en gång i månaden, kanske en gång varannan månad, kanske varje dag i en hel vecka. Jag har ingenaning men den kommer finnas där iallafall. Och så har jag kommit igång med tumblr igen som jag vet att jag kommer uppdatera mycket. Så jag försvinner inte helt nej, men jag kommer inte blogga. 
 
HÄR är min "fotoblogg".
 
 
HÄR är min tumblr. 
 
Hejdå!

16.59

 
Du letar efter alla pusselbitar samtidigt som jag gör detsamma. På två olika håll letar vi efter tiden som gör oss hela. Och vi gråter oss själva till söms, vi gråter floder bara för att kunna andas. Skillnaden är att jag ser dig, men du ser inte mig. 

10.47

Min älskade nya favoritklocka som jag köpte för några veckor sedan på asos.com

Jag vet inte riktigt vad jag tycker om att det blivit augusti. Blandade känslor tror jag. Har precis ätit en onyttig frukost iallafall, och nu ska jag skriva lite, städa lite, fota lite och framåt eftermiddagen åka in till stan för att fixa några ärenden. Ska bland annat försöka hitta ett fint album då jag har tagit så mycket bilder under sommaren som jag vill spara. Goskram