19.16

Analogbilder tagna av Fanny.
 
Jag längtar redan tills jag packar till Bråvalla nästa sommar. Stövlarna, tröjorna, smyckena, biljetterna, pirriga känslan. Att komma fram och vara helt lyrisk för att vara framme och leva i festivalbubblan i flera dagar. Springa runt som flygplan på ett geggigt gärde alldeles för hög på livet med sina bästa vänner precis bredvid sig. Stå och sjunga, hoppa, skrika till bra musik. Sova så få timmar att man håller sig vaken på ren vilja. Bli svettig, äcklig och ofräsch utan att någon bryr sig. Och åka hem mitt i natten när festivalen är slut och vara så sjukt nöjd och samtidigt sjunga på låtar man precis hört live. Ja, jag längtar så in i bängen till nästa sommar. 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ååååh jag med bästa bästa bästa!

2013-07-29 @ 20:51:15
URL: http://hanniversum.blogg.se
Postat av: Victoria

Finfinfinfin blogg!

2013-07-31 @ 01:07:17
URL: http://pulsensfrekvens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback